Sveučilište u Slavonskom Brodu Odjel društveno-humanističkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Prgomet, R. (2024). ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE (Završni rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594
Prgomet, Ružica. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594
Prgomet, Ružica. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594
Prgomet, R. (2024). 'ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE', Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594
Prgomet R. ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE [Završni rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2024 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594
R. Prgomet, "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE", Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594