University of Slavonski Brod Department of Social Sciences and Humanities
Cite this document
Prgomet, R. (2024). ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE (Undergraduate thesis). Slavonski Brod: University of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594
Prgomet, Ružica. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE." Undergraduate thesis, University of Slavonski Brod, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594
Prgomet, Ružica. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE." Undergraduate thesis, University of Slavonski Brod, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594
Prgomet, R. (2024). 'ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE', Undergraduate thesis, University of Slavonski Brod, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594
Prgomet R. ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE [Undergraduate thesis]. Slavonski Brod: University of Slavonski Brod; 2024 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594
R. Prgomet, "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE", Undergraduate thesis, University of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594