Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE

Žilić, Maja
Sveučilište u Slavonskom Brodu
Odjel društveno-humanističkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Žilić, M. (2023). UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE (Završni rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906

Žilić, Maja. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906

Žilić, Maja. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906

Žilić, M. (2023). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE', Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 08.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906

Žilić M. UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE [Završni rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2023 [pristupljeno 08.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906

M. Žilić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE", Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.