Žilić, M. (2023). UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE (Undergraduate thesis). Slavonski Brod: University of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906
Žilić, Maja. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, University of Slavonski Brod, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906
Žilić, Maja. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, University of Slavonski Brod, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906
Žilić, M. (2023). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE', Undergraduate thesis, University of Slavonski Brod, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906
Žilić M. UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE [Undergraduate thesis]. Slavonski Brod: University of Slavonski Brod; 2023 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906
M. Žilić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE", Undergraduate thesis, University of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906