prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE

Žilić, Maja
University of Slavonski Brod
Department of Social Sciences and Humanities

Cite this document

Žilić, M. (2023). UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE (Undergraduate thesis). Slavonski Brod: University of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906

Žilić, Maja. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, University of Slavonski Brod, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906

Žilić, Maja. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, University of Slavonski Brod, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906

Žilić, M. (2023). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE', Undergraduate thesis, University of Slavonski Brod, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906

Žilić M. UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE [Undergraduate thesis]. Slavonski Brod: University of Slavonski Brod; 2023 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906

M. Žilić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE", Undergraduate thesis, University of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:897906

Please login to the repository to save this object to your list.