prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ ELEMENATA MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ ELEMENATA MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA

Lucić, Mihaela
Sveučilište u Slavonskom Brodu
Odjel društveno-humanističkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Lucić, M. (2022). UTJECAJ ELEMENATA MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA (Završni rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:650255

Lucić, Mihaela. "UTJECAJ ELEMENATA MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:650255

Lucić, Mihaela. "UTJECAJ ELEMENATA MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:650255

Lucić, M. (2022). 'UTJECAJ ELEMENATA MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA', Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:650255

Lucić M. UTJECAJ ELEMENATA MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA [Završni rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:650255

M. Lucić, "UTJECAJ ELEMENATA MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA", Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:650255

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.