Sveučilište u Slavonskom Brodu Odjel društveno-humanističkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Dujić, K. (2022). RAZLIKE IZMEĐU POTROŠAČA U UTJECAJU MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:803109
Dujić, Klaudija. "RAZLIKE IZMEĐU POTROŠAČA U UTJECAJU MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:803109
Dujić, Klaudija. "RAZLIKE IZMEĐU POTROŠAČA U UTJECAJU MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:803109
Dujić, K. (2022). 'RAZLIKE IZMEĐU POTROŠAČA U UTJECAJU MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:803109
Dujić K. RAZLIKE IZMEĐU POTROŠAČA U UTJECAJU MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:803109
K. Dujić, "RAZLIKE IZMEĐU POTROŠAČA U UTJECAJU MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:803109