University of Slavonski Brod Department of Social Sciences and Humanities
Cite this document
Dujić, K. (2022). RAZLIKE IZMEĐU POTROŠAČA U UTJECAJU MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA (Master's thesis). Slavonski Brod: University of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:803109
Dujić, Klaudija. "RAZLIKE IZMEĐU POTROŠAČA U UTJECAJU MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:803109
Dujić, Klaudija. "RAZLIKE IZMEĐU POTROŠAČA U UTJECAJU MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:803109
Dujić, K. (2022). 'RAZLIKE IZMEĐU POTROŠAČA U UTJECAJU MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA', Master's thesis, University of Slavonski Brod, accessed 18 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:803109
Dujić K. RAZLIKE IZMEĐU POTROŠAČA U UTJECAJU MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA [Master's thesis]. Slavonski Brod: University of Slavonski Brod; 2022 [cited 2024 December 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:803109
K. Dujić, "RAZLIKE IZMEĐU POTROŠAČA U UTJECAJU MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA", Master's thesis, University of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:803109