Hilčešen, M. (2022). GERILA MARKETING- NETRADICIONALNIM METODAMA DO TRADICIONALNIH CILJEVA (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:790542
Hilčešen, Monika. "GERILA MARKETING- NETRADICIONALNIM METODAMA DO TRADICIONALNIH CILJEVA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:790542
Hilčešen, Monika. "GERILA MARKETING- NETRADICIONALNIM METODAMA DO TRADICIONALNIH CILJEVA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:790542
Hilčešen, M. (2022). 'GERILA MARKETING- NETRADICIONALNIM METODAMA DO TRADICIONALNIH CILJEVA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:790542
Hilčešen M. GERILA MARKETING- NETRADICIONALNIM METODAMA DO TRADICIONALNIH CILJEVA [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2022 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:790542
M. Hilčešen, "GERILA MARKETING- NETRADICIONALNIM METODAMA DO TRADICIONALNIH CILJEVA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:790542