Marković, L. (2024). ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222
Marković, Lea. "ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222
Marković, Lea. "ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222
Marković, L. (2024). 'ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222
Marković L. ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2024 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222
L. Marković, "ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222