prikaz prve stranice dokumenta ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA

Marković, Lea
University of Slavonski Brod
Department of Social Sciences and Humanities

Cite this document

Marković, L. (2024). ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA (Master's thesis). Slavonski Brod: University of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222

Marković, Lea. "ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222

Marković, Lea. "ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222

Marković, L. (2024). 'ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA', Master's thesis, University of Slavonski Brod, accessed 17 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222

Marković L. ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA [Master's thesis]. Slavonski Brod: University of Slavonski Brod; 2024 [cited 2025 February 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222

L. Marković, "ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA", Master's thesis, University of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.