Pavičevac, K. (2021). ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U USPOSTAVLJANJU ODNOSA S GOSTIMA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:506355
Pavičevac, Karolina. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U USPOSTAVLJANJU ODNOSA S GOSTIMA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:506355
Pavičevac, Karolina. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U USPOSTAVLJANJU ODNOSA S GOSTIMA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:506355
Pavičevac, K. (2021). 'ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U USPOSTAVLJANJU ODNOSA S GOSTIMA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:506355
Pavičevac K. ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U USPOSTAVLJANJU ODNOSA S GOSTIMA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:506355
K. Pavičevac, "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U USPOSTAVLJANJU ODNOSA S GOSTIMA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:506355