Darmopil, K. (2024). Značaj emocionalnog stanja odgojitelja za kvalitetu pedagoške prakse (Diplomski rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:579372
Darmopil, Kata. "Značaj emocionalnog stanja odgojitelja za kvalitetu pedagoške prakse." Diplomski rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:579372
Darmopil, Kata. "Značaj emocionalnog stanja odgojitelja za kvalitetu pedagoške prakse." Diplomski rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:579372
Darmopil, K. (2024). 'Značaj emocionalnog stanja odgojitelja za kvalitetu pedagoške prakse', Diplomski rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:579372
Darmopil K. Značaj emocionalnog stanja odgojitelja za kvalitetu pedagoške prakse [Diplomski rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2024 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:579372
K. Darmopil, "Značaj emocionalnog stanja odgojitelja za kvalitetu pedagoške prakse", Diplomski rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:579372