završni rad
ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE

Prgomet, Ružica
Sveučilište u Slavonskom Brodu
Odjel društveno-humanističkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Prgomet, R. (2024). ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE (Završni rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594

Prgomet, Ružica. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594

Prgomet, Ružica. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594

Prgomet, R. (2024). 'ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE', Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594

Prgomet R. ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE [Završni rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594

R. Prgomet, "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE", Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:809594

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.