Pleša, B. (2024). MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907
Pleša, Barbara. "MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907
Pleša, Barbara. "MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907
Pleša, B. (2024). 'MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907
Pleša B. MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2024 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907
B. Pleša, "MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907