Pleša, B. (2024). MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA (Master's thesis). Slavonski Brod: University of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907
Pleša, Barbara. "MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907
Pleša, Barbara. "MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907
Pleša, B. (2024). 'MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA', Master's thesis, University of Slavonski Brod, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907
Pleša B. MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA [Master's thesis]. Slavonski Brod: University of Slavonski Brod; 2024 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907
B. Pleša, "MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA", Master's thesis, University of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907