Lucić, M. (2022). UTJECAJ ELEMENATA MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA (Završni rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:650255
Lucić, Mihaela. "UTJECAJ ELEMENATA MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:650255
Lucić, Mihaela. "UTJECAJ ELEMENATA MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:650255
Lucić, M. (2022). 'UTJECAJ ELEMENATA MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA', Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:650255
Lucić M. UTJECAJ ELEMENATA MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA [Završni rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2022 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:650255
M. Lucić, "UTJECAJ ELEMENATA MARKETING MIKSA NA ODABIR PRAKTICIRANJA SPORTSKIH PROIZVODA", Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:650255