prikaz prve stranice dokumenta DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA

Nižić, Valentina
University of Slavonski Brod
Department of Social Sciences and Humanities

Cite this document

Nižić, V. (2022). DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA (Master's thesis). Slavonski Brod: University of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634

Nižić, Valentina. "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634

Nižić, Valentina. "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634

Nižić, V. (2022). 'DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA', Master's thesis, University of Slavonski Brod, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634

Nižić V. DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA [Master's thesis]. Slavonski Brod: University of Slavonski Brod; 2022 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634

V. Nižić, "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA", Master's thesis, University of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634

Please login to the repository to save this object to your list.