Nižić, V. (2022). DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634
Nižić, Valentina. "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634
Nižić, Valentina. "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634
Nižić, V. (2022). 'DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634
Nižić V. DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2022 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634
V. Nižić, "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634