Pavičevac, K. (2021). ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U USPOSTAVLJANJU ODNOSA S GOSTIMA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU (Master's thesis). Slavonski Brod: University of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:506355
Pavičevac, Karolina. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U USPOSTAVLJANJU ODNOSA S GOSTIMA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:506355
Pavičevac, Karolina. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U USPOSTAVLJANJU ODNOSA S GOSTIMA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:506355
Pavičevac, K. (2021). 'ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U USPOSTAVLJANJU ODNOSA S GOSTIMA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU', Master's thesis, University of Slavonski Brod, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:506355
Pavičevac K. ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U USPOSTAVLJANJU ODNOSA S GOSTIMA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU [Master's thesis]. Slavonski Brod: University of Slavonski Brod; 2021 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:506355
K. Pavičevac, "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U USPOSTAVLJANJU ODNOSA S GOSTIMA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU", Master's thesis, University of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:506355