prikaz prve stranice dokumenta MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA

Pleša, Barbara
University of Slavonski Brod
Department of Social Sciences and Humanities

Cite this document

Pleša, B. (2024). MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA (Master's thesis). Slavonski Brod: University of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907

Pleša, Barbara. "MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907

Pleša, Barbara. "MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907

Pleša, B. (2024). 'MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA', Master's thesis, University of Slavonski Brod, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907

Pleša B. MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA [Master's thesis]. Slavonski Brod: University of Slavonski Brod; 2024 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907

B. Pleša, "MARKETING KAO PREDUVJET ZA USPJEŠNO POSLOVANJE KORPORACIJA", Master's thesis, University of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:681907

Please login to the repository to save this object to your list.