prikaz prve stranice dokumenta SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA

Junačko, Jana
University of Slavonski Brod
Department of Social Sciences and Humanities

Cite this document

Junačko, J. (2023). SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA (Master's thesis). Slavonski Brod: University of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042

Junačko, Jana. "SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042

Junačko, Jana. "SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042

Junačko, J. (2023). 'SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA', Master's thesis, University of Slavonski Brod, accessed 12 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042

Junačko J. SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA [Master's thesis]. Slavonski Brod: University of Slavonski Brod; 2023 [cited 2024 May 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042

J. Junačko, "SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA", Master's thesis, University of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042

Please login to the repository to save this object to your list.