prikaz prve stranice dokumenta SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA

Junačko, Jana
Sveučilište u Slavonskom Brodu
Odjel društveno-humanističkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Junačko, J. (2023). SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042

Junačko, Jana. "SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042

Junačko, Jana. "SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042

Junačko, J. (2023). 'SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042

Junačko J. SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2023 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042

J. Junačko, "SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.