prikaz prve stranice dokumenta DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA

Nižić, Valentina
Sveučilište u Slavonskom Brodu
Odjel društveno-humanističkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Nižić, V. (2022). DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634

Nižić, Valentina. "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634

Nižić, Valentina. "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634

Nižić, V. (2022). 'DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634

Nižić V. DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2022 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634

V. Nižić, "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE LIDL HRVATSKA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:050634

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.