Sveučilište u Slavonskom Brodu Odjel društveno-humanističkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Barbir, M. (2024). DIGITALNI MARKETING U SVRHU PROMOCIJE ONLINE FITNESS TRENINGA ZA REKREATIVCE (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:398365
Barbir, Matia. "DIGITALNI MARKETING U SVRHU PROMOCIJE ONLINE FITNESS TRENINGA ZA REKREATIVCE." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:398365
Barbir, Matia. "DIGITALNI MARKETING U SVRHU PROMOCIJE ONLINE FITNESS TRENINGA ZA REKREATIVCE." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:398365
Barbir, M. (2024). 'DIGITALNI MARKETING U SVRHU PROMOCIJE ONLINE FITNESS TRENINGA ZA REKREATIVCE', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:398365
Barbir M. DIGITALNI MARKETING U SVRHU PROMOCIJE ONLINE FITNESS TRENINGA ZA REKREATIVCE [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2024 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:398365
M. Barbir, "DIGITALNI MARKETING U SVRHU PROMOCIJE ONLINE FITNESS TRENINGA ZA REKREATIVCE", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:398365