Kraft, M. (2024). Digitalna tehnologija u funkciji marketinga (Završni rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:001309
Kraft, Matej. "Digitalna tehnologija u funkciji marketinga." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:001309
Kraft, Matej. "Digitalna tehnologija u funkciji marketinga." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:001309
Kraft, M. (2024). 'Digitalna tehnologija u funkciji marketinga', Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:001309
Kraft M. Digitalna tehnologija u funkciji marketinga [Završni rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:001309
M. Kraft, "Digitalna tehnologija u funkciji marketinga", Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:001309