Maurus, T. (2024). UTJECAJ MARKETINGA NA PRODAJU ELEKTRČNIH AUTOMOBILA (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:595848
Maurus, Tihomir. "UTJECAJ MARKETINGA NA PRODAJU ELEKTRČNIH AUTOMOBILA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:595848
Maurus, Tihomir. "UTJECAJ MARKETINGA NA PRODAJU ELEKTRČNIH AUTOMOBILA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:595848
Maurus, T. (2024). 'UTJECAJ MARKETINGA NA PRODAJU ELEKTRČNIH AUTOMOBILA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:595848
Maurus T. UTJECAJ MARKETINGA NA PRODAJU ELEKTRČNIH AUTOMOBILA [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2024 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:595848
T. Maurus, "UTJECAJ MARKETINGA NA PRODAJU ELEKTRČNIH AUTOMOBILA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:595848