Opačak, K. (2023). INTEGRACIJA TRADICIONALNOG I DIGITALNOG MARKETINGA (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:706758
Opačak, Klara. "INTEGRACIJA TRADICIONALNOG I DIGITALNOG MARKETINGA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:706758
Opačak, Klara. "INTEGRACIJA TRADICIONALNOG I DIGITALNOG MARKETINGA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:706758
Opačak, K. (2023). 'INTEGRACIJA TRADICIONALNOG I DIGITALNOG MARKETINGA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:706758
Opačak K. INTEGRACIJA TRADICIONALNOG I DIGITALNOG MARKETINGA [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2023 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:706758
K. Opačak, "INTEGRACIJA TRADICIONALNOG I DIGITALNOG MARKETINGA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:706758