Križanović, R. (2022). UTJECAJ CILJEVA KOD POTROŠAČA SPORTSKIH PROIZVODA (Završni rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:751465
Križanović, Renata. "UTJECAJ CILJEVA KOD POTROŠAČA SPORTSKIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:751465
Križanović, Renata. "UTJECAJ CILJEVA KOD POTROŠAČA SPORTSKIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:751465
Križanović, R. (2022). 'UTJECAJ CILJEVA KOD POTROŠAČA SPORTSKIH PROIZVODA', Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 13.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:751465
Križanović R. UTJECAJ CILJEVA KOD POTROŠAČA SPORTSKIH PROIZVODA [Završni rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2022 [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:751465
R. Križanović, "UTJECAJ CILJEVA KOD POTROŠAČA SPORTSKIH PROIZVODA", Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:751465