Opačak, M. (2021). ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU (Završni rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:199943
Opačak, Marija. "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:199943
Opačak, Marija. "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:199943
Opačak, M. (2021). 'ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU', Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:199943
Opačak M. ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU [Završni rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:199943
M. Opačak, "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU", Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:199943