Andračić, M. (2024). DRUŠTVENE MREŽE I NJIHOV UTJECAJ NA POTROŠAČKO PONAŠANJE (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:047570
Andračić, Monika. "DRUŠTVENE MREŽE I NJIHOV UTJECAJ NA POTROŠAČKO PONAŠANJE." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:047570
Andračić, Monika. "DRUŠTVENE MREŽE I NJIHOV UTJECAJ NA POTROŠAČKO PONAŠANJE." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:047570
Andračić, M. (2024). 'DRUŠTVENE MREŽE I NJIHOV UTJECAJ NA POTROŠAČKO PONAŠANJE', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:047570
Andračić M. DRUŠTVENE MREŽE I NJIHOV UTJECAJ NA POTROŠAČKO PONAŠANJE [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:047570
M. Andračić, "DRUŠTVENE MREŽE I NJIHOV UTJECAJ NA POTROŠAČKO PONAŠANJE", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:047570