Novosel, I. (2024). UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA DONOŠENJE ODLUKE POTROŠAČA (Završni rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:553017
Novosel, Ivona. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA DONOŠENJE ODLUKE POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:553017
Novosel, Ivona. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA DONOŠENJE ODLUKE POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:553017
Novosel, I. (2024). 'UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA DONOŠENJE ODLUKE POTROŠAČA', Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:553017
Novosel I. UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA DONOŠENJE ODLUKE POTROŠAČA [Završni rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:553017
I. Novosel, "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA DONOŠENJE ODLUKE POTROŠAČA", Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:553017