prikaz prve stranice dokumenta Digitalna tehnologija u funkciji marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Digitalna tehnologija u funkciji marketinga

Kraft, Matej
Sveučilište u Slavonskom Brodu
Odjel društveno-humanističkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Kraft, M. (2024). Digitalna tehnologija u funkciji marketinga (Završni rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:001309

Kraft, Matej. "Digitalna tehnologija u funkciji marketinga." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:001309

Kraft, Matej. "Digitalna tehnologija u funkciji marketinga." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:001309

Kraft, M. (2024). 'Digitalna tehnologija u funkciji marketinga', Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:001309

Kraft M. Digitalna tehnologija u funkciji marketinga [Završni rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2024 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:001309

M. Kraft, "Digitalna tehnologija u funkciji marketinga", Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:001309

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.