prikaz prve stranice dokumenta VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU

Botica, Marijana
Sveučilište u Slavonskom Brodu
Odjel društveno-humanističkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Botica, M. (2024). VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU (Završni rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:711999

Botica, Marijana. "VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:711999

Botica, Marijana. "VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:711999

Botica, M. (2024). 'VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU', Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:711999

Botica M. VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU [Završni rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2024 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:711999

M. Botica, "VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU", Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:711999

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.