Mišić, T. (2024). UTJECAJ INFLUENCER MARKETINGA NA NAMJERU KUPNJE PROIZVODA I USLUGA (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:248892
Mišić, Tomislav. "UTJECAJ INFLUENCER MARKETINGA NA NAMJERU KUPNJE PROIZVODA I USLUGA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:248892
Mišić, Tomislav. "UTJECAJ INFLUENCER MARKETINGA NA NAMJERU KUPNJE PROIZVODA I USLUGA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:248892
Mišić, T. (2024). 'UTJECAJ INFLUENCER MARKETINGA NA NAMJERU KUPNJE PROIZVODA I USLUGA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:248892
Mišić T. UTJECAJ INFLUENCER MARKETINGA NA NAMJERU KUPNJE PROIZVODA I USLUGA [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2024 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:248892
T. Mišić, "UTJECAJ INFLUENCER MARKETINGA NA NAMJERU KUPNJE PROIZVODA I USLUGA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:248892