Naslov POSLOVNI SASTANAK
Naslov (engleski) BUSINESS MEETING
Autor Jasmin Mikolčević
Mentor Anita Kulaš Mirosavljević (mentor)
Član povjerenstva Lena Sigurnjak (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Anita Kulaš Mirosavljević (član povjerenstva)
Član povjerenstva Maja Vretenar Cobović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Slavonskom Brodu (Odjel društveno-humanističkih znanosti) Slavonski Brod
Datum i država obrane 2023-12-15, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Za uspješnu prodaju proizvoda, pružanje usluge, promocije sebe ili svojih uvjerenja te
ostvarenje ciljeva u poslovnom svijetu, ključno je poslovno komuniciranje. Ono se odvija unutar
organizacije i izvan nje te predstavlja neizostavan dio poslovanja. U poslovnom komuniciranju
važno je pridržavati se određenih pravila i normi, kao što su susretljivost, točnost, urednost,
poštovanje, i druge. Pravila poslovnog komuniciranja izvan organizacije i unutar nje važna su kako
bi se osigurala učinkovita i profesionalna komunikacija. Da bi se ostvario zacrtani cilj i postigao
uspješan ishod na sastanku, ključno je imati dobro razrađenu strategiju. Sastanci su neizbježan dio
poslovnog svijeta i suština upravljanja. Vođenje sastanaka prati jednostavne zakone: povezati tim,
usmjeriti ga i potaknuti na akciju. Pravilno vođeni sastanci mogu biti izuzetno korisni alati za
donošenje odluka, rješavanje problema i suradnju, stoga je važno uložiti trud u njihovu pripremu
i provedbu kako bi se postigao maksimalan učinak.
U sklopu završnog rada provedena je anketa o tome tko i koliko često sudjeluje na
poslovnim sastancima. Dobivena su mišljenja sudionika vezano za tijek, učinkovitost i svrhu
poslovnih sastanaka na kojima sudjeluju.
Sažetak (engleski) Business communication is essential in order to successfully sell products, provide
services, promote ourselves or our beliefs and achieve our goals in the business world. It takes
place inside and outside the organization and is an indispensable part of business. In business
communication, it is important to adhere to certain rules and norms, such as friendliness,
punctuality, orderliness, respect, and others. The rules of business communication outside the
organization and inside of it is important to ensure effective and professional communication. In
order to achieve our intended goal and achieve a successful outcome at the meeting, it is crucial to
have a well-developed strategy. Meetings are an inevitable part of the business world and the
essence of management. Conducting meetings follow simple laws: connect the team, direct them
and motivate them to action. Properly conducted meetings can be extremely useful tools for
decision-making, problem-solving and collaboration, so it's important to put effort into their
preparation and execution to achieve maximum impact.
As part of the final work, a survey was conducted on who and how often participates in
business meetings. The respondents' opinions were obtained regarding the course, efficiency and
purpose of the business meetings they participate in.
Ključne riječi
komunikacija
sastanak
točnost
tim
usmjeravanje
cilj
strategija
rješavanje problema
Ključne riječi (engleski)
communication
meeting
punctuality
team
direction
goal
strategy
problem solving
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:262:248322
Studijski program Naziv: Menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-02-20 11:22:34