Glibo, K. (2023). E-MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA - PRIMJERI DOBRE PRAKSE (Završni rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:237062
Glibo, Klara. "E-MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA - PRIMJERI DOBRE PRAKSE." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:237062
Glibo, Klara. "E-MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA - PRIMJERI DOBRE PRAKSE." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:237062
Glibo, K. (2023). 'E-MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA - PRIMJERI DOBRE PRAKSE', Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:237062
Glibo K. E-MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA - PRIMJERI DOBRE PRAKSE [Završni rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2023 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:237062
K. Glibo, "E-MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA - PRIMJERI DOBRE PRAKSE", Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:237062