Kralj, A. (2022). Temeljni principi i učinkovitosti oglašavanja na društvenim mrežama (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:658056
Kralj, Ana. "Temeljni principi i učinkovitosti oglašavanja na društvenim mrežama." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:658056
Kralj, Ana. "Temeljni principi i učinkovitosti oglašavanja na društvenim mrežama." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:658056
Kralj, A. (2022). 'Temeljni principi i učinkovitosti oglašavanja na društvenim mrežama', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:658056
Kralj A. Temeljni principi i učinkovitosti oglašavanja na društvenim mrežama [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2022 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:658056
A. Kralj, "Temeljni principi i učinkovitosti oglašavanja na društvenim mrežama", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:658056