Marić, B. (2023). POVEZANOST FAKTORA MARKETING MIKSA I SPORTSKE USLUGE NA PRIMJERU SPORTSKIH POTROŠAČA REKREATIVACA (Master's thesis). Slavonski Brod: University of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:761577
Marić, Barbara. "POVEZANOST FAKTORA MARKETING MIKSA I SPORTSKE USLUGE NA PRIMJERU SPORTSKIH POTROŠAČA REKREATIVACA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:761577
Marić, Barbara. "POVEZANOST FAKTORA MARKETING MIKSA I SPORTSKE USLUGE NA PRIMJERU SPORTSKIH POTROŠAČA REKREATIVACA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:761577
Marić, B. (2023). 'POVEZANOST FAKTORA MARKETING MIKSA I SPORTSKE USLUGE NA PRIMJERU SPORTSKIH POTROŠAČA REKREATIVACA', Master's thesis, University of Slavonski Brod, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:761577
Marić B. POVEZANOST FAKTORA MARKETING MIKSA I SPORTSKE USLUGE NA PRIMJERU SPORTSKIH POTROŠAČA REKREATIVACA [Master's thesis]. Slavonski Brod: University of Slavonski Brod; 2023 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:761577
B. Marić, "POVEZANOST FAKTORA MARKETING MIKSA I SPORTSKE USLUGE NA PRIMJERU SPORTSKIH POTROŠAČA REKREATIVACA", Master's thesis, University of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:761577